DESIGNOVÉ ŘEŠENÍ
Plynulá cesta webem bez rušivých elementů a slepých uliček
Na webu jsme se snažili o nerušivý minimalistický design, který nechá vyniknout vizualizaci domu. Zvolili jsme vzdušné bílé pozadí a prvky drželi v korporátních barvách Hypoteční banky - zelené a tmavě modré. Jednotlivé kroky animace se procházejí scrollováním nebo kliknutím na šipku dolů. I logo, tlačítko pro otevření menu a indikátor, na kterém kroku zrovna jste, jsou sladěné tak, aby nerušili.
Kromě samotného modelu pak pozornost poutají jen nadpisy, jakou oblast vylepšení zrovna ukazujeme, a kulatá tlačítka s plusy, která skrývají popisky jednotlivých prvků. Texty se zobrazují v bočním panelu, který vyjede a zakryje část domu. Kladli jsme ale důraz na to, aby z modelu byly stále vidět důležité části a hlavně další body, jejichž prozkoumáváním můžete pokračovat. (A to samozřejmě i při procházení na tabletu nebo na mobilu.)
Zásadní pro nás bylo vytvořit co nejplynulejší zážitek, kde si uživatel sám volí, o jaké části se chce dozvědět víc, ale i bez rozkliknutí a pročítání textů se základní informace dozví z vizuálu a nadpisů jednotlivých kroků. Při očekávaném průchodu webem se uživateli ukáže souvislá animace s exkurzí domu. Když si volí jednotlivé kroky na přeskáčku nebo se vrací, přechody jsou řešené stmíváním a prolínáním, aby nebyla “zpětná” animace matoucí a zbytečně nebrala další data.