KLIENT A cíl
problém
Jak atraktivně nabídnout ojetá auta?
Co chtějí lidé, kteří hledají (ojetá) auta ke koupi? Co nejdřív si prohlížet svůj vysněný vůz. Vybrat pár základních parametrů a podívat se, co se nabízí. Zní to jasně. Přesto občas natrefíte na filtry, které jsou zbytečně složité, uživatelé si nejsou jisti, co vybrat, a často odchází s nepořízenou, aniž by se k nabídce vůbec dostali. Proto jsme jako prioritu brali to, aby bylo třeba co nejméně klikat.
Začali jsme průzkumem – jaké parametry jsou pro kupující nejdůležitější. Zjistili jsme, že v případě ojetých aut jsou to model auta, typ paliva nebo pohonu, cena a kolik to má najeto. To je základ, všechno ostatní už jsme schovali pod “rozšířený filtr”. A nemusíte volit ani všechny ty 4 základní parametry, vyberete jen to, co vás zajímá, a přehled vyhovujících modelů je v mžiku připraven.
Vedle výpisu vozů pak můžete požadované vlastnosti dále upravovat a doplňovat. A jakmile změníte parametr, výpis na to rovnou reaguje. Žádné zaklikávání a potvrzování tlačítka, že opravdu chcete filtrovat – i tenhle nadbytečný krok jsme eliminovali, aby bylo procházení výsledků pohodlnější.