Jak zjistit, že na prodejny skutečně chodí lidé z webu?
Důležitá otázka samozřejmě byla, jak budeme sledovat, jaké má naše online působení výsledky. Na webu PRO-DOMA rostla návštěvnost, fanoušků na Facebooku taky přibývalo… Ale má to reálný dopad? Chodí na web PRO-DOMA lidi, kteří skutečně zamíří na prodejny nakoupit?
Kromě toho, kolik poptávkových formulářů z webu přišlo, jsme tedy měřili: kolik návštěvníků kliklo na akční tlačítka “Zavolat na prodejnu” a “Naplánovat trasu na prodejnu” nebo si ze stránky zkopírovalo telefonní číslo nebo adresu.
Domluvili jsme se s PRO-DOMA, že personál bude sledovat počet nakupujících, a zjistili jsme, že s vyšší návštěvností webu úměrně přibylo i zákazníků na prodejnách. A hlavně: zásadně se zvýšil prodej konkrétních produktů, které jsme v kampani vypíchli.