Utrácíte za marketing správně?
Reklama je o přesném zásahu. Jste si jistí, že neplýtváte penězi?
Až 95 % klientů přichází o klienty a zákazníky kvůli chybám v nastavení.
Ať si marketing řídíte sami nebo jste správu svěřili externistovi či agentuře, jen nezávislý audit odhalí skryté chyby a nevyužité příležitosti.
Zkušený marketér rychle objeví malé nedostatky, které vás stojí peníze a sabotují výsledky.
Někdy stačí malá oprava jako přidání zásadního klíčového slova nebo změna v nastavení analytik. Náprava těchto chyb zabere pár desítek minut a ušetří vám desítky tisíc, protože reklamu zefektivní.
Marketing není jen o výši budgetu. Správně nastavená kampaň (např. zaměření na ty správné kategorie produktů) vám přinese dvakrát tolik prodejů za polovinu peněz. Neplýtvejte.
Online marketing je extrémně dynamický obor. Novinky a změny přichází téměř každý týden. Sledovat, testovat a aplikovat nejnovější trendy zvládne jen profesionál, který se v oboru pohybuje každý den.
Svěřte marketingový audit nezávislým profesionálům. Každý tým ocení druhé oči, zkontrolujte externí agenturu nebo interní tým a pomozte jim posunout vás na vyšší úroveň.
Náš rychlý screening je ideální první krok pro posouzení stavu vašeho marketingu a webu.
Svěříte nám přístupové údaje a my vaše hlavní kanály rychle prověříme.
Podrobně prozkoumáme správné nastavení vybraného
marketingového kanálu.
Standardní marketingový audit nabízíme ve 3 variantách:
Zkontrolujeme všechny vaše marketingové kanály, od SEO, přes PPC reklamy a nastavení analytických nástrojů, až po reklamy a budování brandu na sociálních sítích.
Kromě jednotlivých kanálů prozkoumáme taky to, zda se reklamy na konkrétních kanálech vzájemně doplňují.
Náš rychlý screening je ideální první krok pro posouzení stavu vašeho marketingu a webu.
Svěříte nám přístupové údaje a my vaše hlavní kanály rychle prověříme.
Tailored reports that highlight key metrics and actionable strategies.
Access to our knowledgeable team for guidance and assistance.
Vyberete si z balíčků výše, nebo definujeme rozsah podle vašich potřeb na základě konzultace.
K provedení auditu od vás budeme potřebovat přístupové údaje do vašich reklamních systémů.
Dostanete od nás přehledné zhodnocení kampaní včetně jejich silných stránek a navrhovaných vylepšení.
Audit vás k další spolupráci nezavazuje, ale pokud přeci jen chyby odhalíme, moc rádi vám je pomůžeme opravit a vaše kampaně vylepšit.